Siryes, gua separuh menyesal.

Hi. Assalamualaikum. Tajuk harini banyak sedih waa. Wa sedih woo, rasa bagai nak putus nyawa woo. Lol. Ada cerita dia. Bermula di facebook kau muncul, kudulu tak tau malu. Ecece. Rasa sakit hati teramat. 

Nak dijadikan cerita, pada satu hari tu aku buka facebook. Alang-almg dah lama tak buka, sekali aku buka. Ada seorang kawan aku ni peminat tegar OneDirection. Memang sebijik lah dengan aku kan. Memang aku peminat tegar Zayn dan Harry. Zayn dengan kening dia, mata dia, hidung dia.... WOW !! Boom meletop chiau chiau. Harry pulak dengan rambut dia, woot woot bagai hafiz awan nano. Cuma lebih handsome dan comel 10 kali ganda la. 

Oneday ada satu gambar menunjukkan bahawa siapa peminat 1D pada pukul 8 malam, 23 July dikehendaki membeli sebuah belon merah dan menulis nama twitter, nama one direction dan biar belon itu terbang diawangan. Mama cakap itu dekat America. Guess what, im at UK (in dreams) 

Huaaaaa siryes separuh menyesal. For ONEDIRECTION. I am absolutely your hardfans. But your hardfan is having a cronic short-term-memory. Hahahahah. Bye for now. Cry porebeh.

No comments:

Post a Comment