KENAPA MENGHILANGKAN DIRI?????

Assalamualaikum and Hi

Pernah dengar tak cerita tentang orang tu nak konsisten and istiqamah dalam berblogging tapi akhirnya dia hilangkan diri? Ya. Saya lah tu orangnya. First nak blogging, serius dahbanyak tajuk saya simpan. Tapi kalau cerita sekerat-sekerat je siapa yang nak kan. Memang dasar janji palsu melayu hahahaha

Jadi, nak bagitau ni kenapa aku menghilangkan diri. First sebab sangat sangat tak cukup masa nak blogging, tapi dont worry, selepas semua hal setel, kita akan blog puas puas! Yay! Sejak start balik ke Semenanjung ni, aku busy sangat dengan business sendiri. Huhuhu, nanti aku nak buat Giveaway sikit dekat blog ni. Jangan lupa join tau. In shaa Allah lepas raya. 

Sesiapa yang nak cuci cuci mata, boleh LIKE facebook ini dan instagram ini okey? Bye bye for now!



No comments:

Post a Comment