GIVEAWAY MIAKASSIM DOT COM 10 TAHUN


ASSALAMUALAIKUM AND HELLO

Wah dah 10 tahun Kak Mia punya blog! First of all, saya memang dah blogging agak lama. Dari tahun 2010 lagi tapi biasalah hangat-hangat tahi ayam kan. Bila sekarang ni dah ada masa terluang sikit, rindu je tangan nak menaip. Saya pun blogwalking everywhere and I met Kak Mia Kassim punya blog!

First of all, she is a Sabahan blogger. Sejak saya tinggal dekat Sabah ni, saya mula mengenali seorang demi seorang Sabahan blogger. Saya tengah syok blogwalking dekat satu blog ni (I forgot the blogger's name) tiba tiba nampak di sidebar ada Kak Mia punya blog. Jujur, memang first masuk blog Kak Mia ni saya terus jatuh cinta! Terlalu banyak perkongsian yang Kak Mia sampaikan. Saya yang di kira dah menetap di Sabah pun, tak update banyak macam Kak Mia. fuhh, saya yakin mesti orang orang Sabah sendiri, nda tau dimana tempat-tempat yang Kak Mia tulis tu. Memang benar kata orang, jauh perjalanan luas pemandangan.

But untuk Kak Mia, teruskan semangat blogger. Memang kalau mummy blogger ni susah sikit nak fokus kan. Tapi dont worry, saya rajin membaca kisah kisah Kak Mia ni. Hehehe. Semoga dimurahkan rezeki. 

Salam sayang, 
Mia.

3 comments:

  1. Salam.
    Tq sudi join giveaway Kmia. Tunggu keputusannya 25hb ni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam. Terima kasih Kakmia sebab buat giveaway macam ni! Heheehe in shaa Allah :D

      Delete
  2. Datang dari GA yang sama..Good Luck..

    http://anumabdullah93.blogspot.my/2017/11/giveaway-miakassim-dot-com-10-tahun.html

    ReplyDelete