HOTEL DORSETT PUTRAJAYA IS THE BEST!



Okay nak share sikit dengan korang ni. Siapa sini yang memang suka duduk dekat hotel? 
Ada meeting, pergi hotel.
Ada cuti, pergi hotel.
Ada family besar datang rumah, pergi hotel (WOW!)



Kalau korang yang memang suka sangat stay hotel, check-in hotel, lepak hotel, tengok hotel, korang kena cuba survey di Hotel Dorsett Putrajaya. Well, kalau korang jenis traveller yang selalu mengutamakan hotel yang berbaloi, mewah dan tak terlalu dekat dengan ibukota raya, inilah tempat yang korang cari selamani. Harga tak mahal dan tak murah sangat, bermula dari RM 200++ sahaja. Lokasi pula bertempat di Cyberjaya.


Suasana Dorset Putrajaya Hotel diwaktu malam

Bahagian lobby hotel yang sangat mewah!


1) DORSETT TWIN ROOM

Hotel ni bukan je sesuai untuk korang yang nak bercuti tau. Hotel ini mempunyai lapan jenis pilihan bilik yang mempunyai keistimewaannya tersendiri dan juga harga yang berbeza. Kalau korang jenis yang datang berdua je, ada beberapa bilik yang Mia boleh rekemen dekat korang. Korang boleh pilih Bilik Dorsett yang mana akan ada dua katil size single. 


DORSETT TWIN ROOM

2) DELUXE ROOM

Atau korang boleh pilih Bilik Deluxe untuk katil size besar, senang lah korang nak golek golek atau pun tidur berpusing 360 darjah kan. Kih kih.

DORSETT KING ROOM (DELUXE)

3) DELUXE BALCONY

Atau kalau korang nak yang ada balcony, so korang boleh duduk diluar sambil melihat keindahan alam Cyberjaya ni korang boleh pilih Bilik Deluxe Balcony. 


Deluxe Balcony

4) STUDIO SUITES

Untuk yang ada family, korang lebih selesa untuk tinggal bersama-sama so boleh merapatkan hubungan kekeluargaan, korang boleh jugak pilih untuk Bilik Studio dimana bilik ini mempunyai empat katil double dan satu katil sofa. Untuk keluarga yang melebihi 4 orang, korang memang sesuai pilih bilik ni. 


STUDIO SUITE

STUDIO SUITE BATHROOM
Tak ke korang rasa mewah gila dengan harga RM 200++ ??? Berbaloi sangat-sangat weh..... 

Di hotel ni jugak, ada beberapa fasiliti lain yang boleh korang gunakan sepanjang korang berada di hotel ni. WOW, sangat best! Fasiliti tahap 10 bintang!!


A) SWIMMING POOL




B) RESTAURANT





C) WEDDING HALL

Korang boleh jugak buat Majlis perkahwinan di Dorsett Hotel ni. Ada di dalam hall, nak buat outdoor pun boleh. Pemandangan memang sangat cantik!



 

Dan semestinya, hotel ini dilengkapi dengan Wi-Fi, Gym, Khidmat Perkhidmatan Bilik serta banyak lagi! Dan kalau korang rasa nak berjalan untuk shopping, korang boleh ke IOI Mall, yang terletak hanya 6KM sahaja dari Hotel Dorsett Putrajaya ni. Kalau nak lebih fresh sikit, sebab dah bosan kot asyik masuk mall je, korang boleh ke Taman Tasik Putrajaya. Korang boleh berjalan, dan boleh juga sewa basikal. Sambil beriadah, boleh bersukan! 

Apa-apa pun, Mia nak bagitau korang yang korang kena cepat-cepat booking sekarang. Sebelum FULL-HOUSE!! So apa tunggu lagi jom la book Dorsett Putrajaya Hotel sekarang di laman web Traveloka untuk menikmati hotel pada harga yang terendah!


No comments:

Post a Comment