LAZADA SHOPATHON BLOGGER CONTEST


Hai korang, banyak cuti sekarang ni tak nak shopping ka? Sekarang LAZADA tengah buat SALE besar-besaran tau! Jangan lupa dapatkan dan pastikan korang download Apps LAZADA di Apple Store atau Google Play. Sale ni adalah pada 27 September 2018 tau! Memang gila babas kalau korang tak dapatkan. UP TO 90% OFF! Satu hari je tauuu. Iaitu pada 27 September 2018Korang tau tak Lazada sekarang ada LAZMall? 100% authentic! Jangan risau, bukan ciplak ciplak, bukan copy ori. Memang authentic original punyaaaa! 

Hari ni, Mia nak share dengan korang beberapa brand yang Mia suka di LAZADA Malaysia dan kenapa Mia suka dengan brand ni. 

1) APPLE OFFICIAL STORE


Mia pernah beli earphone dekat sini. Masa tu masa mula-mula Apple Store masuk Lazada. Mia dapat email from Lazada dan dorang cakap ada Official Store Apple di Lazada. Apa lagi, beli charger, beli earphone sekarang mudah sangat! Tak payah pergi Machine dah, sebab jauh dari rumah.

2) HIMALAYA


Himalaya ni bagus tau! Mia pernah pakai dulu masa rambut mudah gugur. Masa tu pakai sebab perapi (conditioner) Himalaya ni wangi. So Mia beli sekali satu set shampoo dan conditioner. Like guys... it really really best! Memang bersesuaian dengan Mia kot. Rambut Mia semakin tebal and I LOVE IT! You guys should try.

3) CANON MALAYSIA




Saya pencinta camera! Dan CANON. Mia suka semua pasal Canon. Printer, camera, lens. I dont know, I prefer Canon for every electronic or barangan IT. Selain dari produk diorang ni yang sangat berkualiti, ia juga ada di LAZADA Tau! Senang la nak beli ink printer lepas ni!

So jangan lepaskan peluang korang untuk dapatkan barangan dari BRAND kesayangan korang pada 27 September ini! Harga kaw-kaw hanya untuk korang! Dapatkan segera!



1 comment: