REVIEW : COLGATE DARE TO LOVE MALAYSIA


I got this from Colgate! Thank you Watsons, thank you Colgate. Jap jap, nak share dulu dengan korang. Colgate ada launch kempen baru yang diberi nama "Dare to Love". Biasanya bila ada abang poslaju datangd epan rumah, Myra la orang pertama paling semangat. Macam dapat teka je, ada parcel sampai rumah. 

Walaupun kadang-kadang bukan barang kita, tapi setiap nampak ada abang poslaju, memang kita yang paling semangat. 

Cuba lah, kalau time belajar atau kerja semangat macam tu ada kan. Haha.

So masa Myra dapat ni, memang excited sangat! Cuba korang tengok, how cute the kotak is! Kalau korang nampak, ada heart shaped flakes inside the heart shaped toothpaste dekat depan kotak. Dari luar kotak kita dah boleh nampak dah. Comel kan...


Yang bestnya collection kali ni ialah, korang boleh send message tau kepada orang yang korang sayang. Nak bagi family boleh, kawan pun boleh, partner pun ok!


Dalam collection kali ni, ada juga toothbrush yang mereka release tau. Iaitu Colgate Macro Molecular Ultra Thin Bristles yang mana ianya 0.03 cm je gais. Memang boleh bersihkan gigi kita secara menyeluruh walaupun di celah celah gigi yang sempit tu.


See, betul kan. Walaupun dekat dalam toothpaste tu sendiri, memang ada heart-shaped flakes tu guys! Jangan risau, love shaped tu tak melekat pun dekat gigi korang. Sebab ianya sangat mudah larut! Dan paling best, wangiiiiiii! Patutlah buat orang lain makin sayang dekat kitaaaaa. Sesuai jadi hadiah korang.


Ini lah kotak yang Myra cakap tu. Sangat cantik, dan sangat menarik tau! Nampak comel sangat, korang tak nak keee dapatkannnnn??


So untuk Colgate Dare to Love ni, dia datang 2 in 1 bundle. Dalam kotak pink dan merah. Tetapi isi di dalam tu adalah sama iaitu ubat gigi yang mengandungi rasa mint dan heart-shape flakes. Korang jangan lupa dapatkan sebab edisi ni hanya ada dekat Watsons je tau. So cepat-cepatlah dapatkan dekat Watsons berdekatan korang!

Myra suka dia punya packaging sebab comel sangat! Siap ada tulisan I LOVE YOU dalam pelbagai bahasa tau. Cuba korang sebut, bahasa mana yang korang tau? 




2 comments:

  1. wow.. x pernah lagi tgk colgate camni. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann kann. Dorang tengah lancarkan produk baruuuuu

      Delete