#THREAD : 5 SOCIAL MEDIA INFLUENCERS TO FOLLOW ON INSTAGRAM


Haluuuu pipol! Dah sekian lama tak berjumpa, akhirnya Myra muncul semula! Siapa dekat sini teringin nak jadi Influencer? Ada yang berani, ada yang takut, ada yang minat, ada yang terpaksa. Tapi biasanya nak jadi influencer ni memang dah ready dah. Kadang followers ramai je terus jadi influencer. Eh yekee?

Bagi Myra, influencer ni adalah seseorang yang mempunyai aura atau kuasa untuk mempengaruhi seseorang. Dah nama pun influencer kan, takkan lah tak boleh nak mempengaruhi orang. Kadang ciri ciri influencer ni ada banyak jenis. Ada yang bagus, ada yang tak bagus. Ada tu famous sebab viral je, sekali tengok kehidupan dia biasa saje. Tak beri manfaat apa apa, tiba tiba buat paid review. Hahaha. Ramai je yang macam tu.

Ada jugak jenis yang memang padu ni, dari zaman dia sekolah dulu kini dan selamanya berjaya! Akhirnya orang suka dan orang terinspirasi dengan dia. Tiba tiba dia pandai pulak bisnes, jadi jutawan, terus orang ramai terinspirasi dengan dia dan jadikan dia sebagai idola. Tapi dalam orang suka, ramai juga haters nya, hari hari kena kecam. Pulak dah...

So dekat article kalini, Myra bukan nak cerita tentang ciri-ciri jadi influencer berjaya tau. Myra sendiri pun bukan influencer hahaha. Tapi senarai yang Myra bagi ni ada beberapa orang yang sangat berpengaruh dalam bidang mereka sendiri lebih-lebih lagi fashion. So kalau korang nak dapatkan inspirasi, atau nak jadi macam diorang kena tekan LINK INI untuk baca cerita penuh! Jangan lupa bagi love banyak ye supaya menjadi penambah semangat Myra untuk menulis lagi!

2 comments: