PLATINUM SUITE KLCC BY VALE PINE LUXURY HOMES, KUALA LUMPUR REVIEW


HALUUUU gais, siapa sini suka bercuti? Myra pun suka bercuti tapi tak suka jauh jauh dari rumah sebab takut kena hadap jem. Myra ni cepat melenting sikit kalau terpaksa stuck dalam jem lama lama. Boleh boleh membebel tak berenti. Hahaha. Jadi untuk korang yang sama spesis macam Myra ni, nak bercuti tapi taknak jauh-jauh tapi nak syok tapi nak fefeling oversea, korang boleh cuba check-in di Platinum Suite KLCC by Vale Pine Luxury Homes. Kawasan sangat strategik ye sebab memang depan tu je KLCC. Memang dekat tengah-tengah bandar, kalau jem korang jalan je kaki. Apa ade hal?



Menariknya suite ni dia seperti apartment tau. Yang Myra book ni melalui website Agoda (not sponsored, agoda u shud sponsor me) yang mana kita sedia maklum, Agoda ada banyak range harga yang menarik. Best deals lah! 


Ini bilik yang Myra book. Takde mahal sangat pun, berbaloi juga lah sebab ada 2 bilik, free wifi, 1 king bed, 1 queen bed, seperated room, siap ada dapur lagi. Luxury apartment lah kiranya. Sangat berbaloi kalau korang nak bercuti dengan member ramai-ramai lebih 2-3 orang tu atau korang bawa family sekali datang. Riuh! Paling best lagi, kanak-kanak di bawah umur 13 tahun boleh menginap secara percuma!

Interior yang sangat menarik tau



Oh ya, korang pun boleh akses untuk swimming pool sekali! Currlasssss.





Okay ini adalah wardrobe dia di bilik utama. Cermin depan ni sebenarnya pintu untuk terus ke bilik air. Tapi dari arah sini dia tak tembus pandang lah. Haa gitcheww. So orang yang tengah pilih baju tak nampak siapa tengah mandi lah. Tapi orang yang mandi dia boleh nampak orang pakai baju, gitchewww.


Basically dekat dalam wardrobe ni ada racks, ada drawers, ada iron board, iron, hanger... Memang lengkap sangat. Jangan risau, tak payah bawa iron dari rumah. Oh ya, hari dryer pun ada, korang jangan curi pulak.



Disediakan sekali oven microwave tau, kot kot korang nak panaskan makanan ke. Senang!


Dapur nak masak pun ada gais, siap mesin basuh pun ado. Haa, memang complete sangat!


Disebabkan size dia macam apartment, ruang tamu dia pun sangat selesa. Abaikan adik saya yee.




Ini pula bilik kedua. Kan Myra ada cakap yang dia bentuk apartment dan mempunyai 2 bilik. Ini adalah bilik kedua, dilengkapi dengan 1 queen bed dan ada almari dekat sebelah katil tu. Takde besar sangat tapi sangat selesa. 


Ini pula bilik utama yang mana ia bercantum dengan walking wardrobe yang Myra ambil gambar tadi. Dan juga bersambung direct ke bilik mandi. Bilik mandi tu ada 2 pintu, satu pintu menghala ke ruang tamu, satu lagi direct terus ke walking wardrobe seterusnya ke bilik utama. Haa gitcheww.


Oh ya, apartment ni pun sediakan peti sejuk sekali. Kot kot tengah malam teringin nak air sejuk, letak je sini takde masalah pun.


Sangat cantik kan? Spacious sangat. Sangat luas, ada dining table also. So korang boleh masak juga, boleh makan together juga. Kalau untuk enjoy dan have fun memang sangat seronok! So kepada korang yang nak menghabiskan masa untuk bercuti bersama keluarga di hujung minggu, Myra suggest korang cuba stay dekat sini! Selamat bercuti!


1 comment:

  1. Awesome article with astounding idea!Thank you for such an important article. I truly acknowledge for this awesome data.. Searching the best Instagram online web viewer on the Internet. Discovering top trending photo and video on Pictame right now!

    ReplyDelete