KITA BEAUTIES PRODUK MINUMAN KECANTIKAN TERBUKTI BERKESAN


Haluuuu gais...! Sejak cuaca panas tak menentu ni, kulit mudah sangat berminyak kan. Kang mulalah naik jerawat, tiberrr... Myra pun sekarang dah agak rajin mengamalkan minuman kecantikan, lebih-lebih lagi kalau berperisa macam ni. Nak tahu tak, bila kita selalu amalkan minuman kecantikan botani, badan kita akan lebih cergas tau. Tapi untuk girls, jangan lambat-lambat amalkan minuman botani ni, kita nak pakai badan lama. So kena amalkan dari sekarang!


Myra nak perkenalkan dekat korang tentang Kita Beauties, yang mana dia mempunyai 8 produk lain termasuklah supplement untuk kurus, supplement untuk menghalang lemak degil, dan banyak lagi lah! Dari pengurusan berat, kecantikan sehingga kesihatan. Memang lengkap sungguh!


KITA PUTH  - Bertindak untuk mencerahkan kulit, membuatkan kulit lebih lembut, mencerahkan tona kulit tak sekata. Selain itu, sangat bagus untuk org yang mempunyai masalah kulit berminyak sebab dapat mengurangkan jerawat serta minyak berlebihan pada muka.



Kalau untuk korang yang tak suka rasa minuman botani dekat luar tu, korang jangan risau sebab Kita Beauties ni mempunyai perisa oren yang tak terlalu masam tau. Jadi korang takkan rasa muak bila minum. Antara minuman botani yang sedap juga lah, so far yang dah Myra rasa, dan untuk setiap satu box ni ada dalam 10 sachet tau. Cara nak minum pun sangat senang, yang mana korang just perlu bancuh dengan 100ml air je. Lepastu shake... shake.. shake.. dah siap! Alah, kalau tak shake, kacau je macam biasa dengan air suam ataupun air sejuk. Tapi ingat, kena pastikan betul betul hancur baru consume tau!

Bahan-bahan yang ada di dalam KITA PUTH ini juga ada banyak yang best-best tau, seperti Grape seed, untuk mencerahkan kulit. Selain itu, camu camu juga bertindak sebagai superfood untuk diet harian sebab mempunyai 60 kali ganda lebih kuat berbanding Vitamin C. Alpha Lipoic Acid juga ada untuk bertindak sebagai anti aging, serta mengurangkan kesan terbakar pada muka. Eh eh eh, Kita Puth ni pun ada Vitamin C juga tau. So memang kaya dgn VItamin C yang mana boleh mempercepatkan proses healing!



Myra nak share sikit beberapa tips atau pantang untuk korang yang mengamalkan kolagen ni. Baca tau, jangan tak baca!

  • Untuk MASALAH JERAWAT, sila pantang susu, makanan bergoreng dan kicap soya.
  • Elakkan pengambilan KAFEIN sebab boleh mempercepatkan proses penuaan.
  • Masa PERIOD jangan consume, atau lebih baik STOP sebab sistem penyerapan badan masih lemah so akan membazri kalau korang terus consume.
  • Boleh JARAKKAN waktu pengambilan selama 5 jam jika ambil UBAT dari hospital / klinik.
  • Sesuai diambil selepas kandungan / pregnant / baby yang berusia 4 bulan ke atas untuk ibu mengandung / ibu menyusu.
  • Produk slimming / detox TIDAK SESUAI untuk ibu menyusu atau ibu mengandung.
  • Amalkan minum AIR MASAK 2-3 LITER sehari untuk kesan terbaik.
  • Jika mempunyai MASALAH KESIHATAN sila rujuk doktor pakar atau pakar kesihatan dahulu sebelum mengambil apa-apa jenis produk.
  • Produk yang MEMPUNYAI KOLAGEN tidak digalakkan dan tidak sesuai untuk pengguna yang mempunyai masalah alahan makanan laut atau masalah kulit sensitif atau masalah resdung.
  • Boleh bancuh dengan air suam, air bisa atau air sejuk tapi pastikan betul-betul larut sebelum minum.
  • Produk ini sesuai diambil selepas sarapan atau sebelum tidur. Tapi better sebelum tidur lah sebab masa tidur tu kadar penyerapan adalah lebih tinggi.

So setiap kotak mengandungi 10 sachet, dan sekotak berharga RM 28.80 sahaja. Dan ianya HANYA dijual di FARMASI GUARDIAN MALAYSIA. Boleh juga didapati di shopee tau! Dan kesemua produk di perbuat daripada makan seharian seperti buah-buahan, sayur-sayuran dan collagen semua adalah dari ikan! 

Kita Beauties, make your skin & body happy! Jangan lupa ke website Kita beauties dan follow instagram, dan facebook sekali!

No comments:

Post a Comment