JEANC 30 DAYS HYDROLYZED COLLAGEN DRINK REVIEW


Helloooooo, korang tengah buat apa tu? Nampak lesu dan tak bermaya je? Jangan macamtu. Kalau korang rasa lemah dan lesu, barangkali korang punya collagen dah berkurangan. Kalau korang adalah seorang wanita berusia 25 tahun ke atas dan suka mengamalkan gaya pemakanan yang manis-manis, terdedah dengan pengambilan alhokol secara berlebihan, merokok dan selalu terdedah dengan cahaya matahari, Myra nak recommend satu minuman collagen yang korang boleh cuba untuk kekal aktif dan bertenaga semula.

Banyak je sebenarnya brand kolagen dekat luar tu, tapi Myra tak selalu cuba collagen. Ada beberapa collagen tu harga dia mahal. Nak beli sekali sekala boleh lah, tapi nak beli untuk bulan depan tu mesti tak mampu. Kadang terfikir 2-3 kali. Tapi nak sihat. Ada juga collagen yang sekali minum bertahan untuk seminggu-dua minggu je. Harga kadang sampai ratus-ratus. 

Nasib baik, Myra diapproach oleh Jeanc ni!

Isi dalam satu sachet ni ada 30 tau, memang TAHAN untuk sebulan! Consume shari sekali je. Jimat! Harga yang very affordable dan kaya dengan kolagen dan antioxidants yang tinggi! Ia di perkaya dengan 3000mg marine collagen peptides dan tinggi dengan Vitamin C, Vitamin E, Astaxanthin, dan extract superfood

Tahu tak kolagen dalam badan kita ni ada 75 - 80% tau, dan semakin kita menghampiri umur melebihi 25 tahun, badan kita akan kurang menghasilkan kolagen yang mana akhirnya akan mengeluarkan kedutan, kulit kita pun jadi kering dan segala garis-garis penuaan akan muncul. Selain itu, penyebab berkurangnya kolegen adalah disebabkan faktor terdedah cahaya matahari, pengambilan alkohol dan juga merokok. 

KELEBIHAN COLLAGEN:-
  • Melembapkan kulit
  • Menyihatkan rambut dan kuku
  • Mengurangkan rasa sakit sendi
  • Menguatkan tulang
Korang percaya tak, dengan segala kelebihan yang ada ni, harga sekotak dengan 30pcs sachet hanyalah RM89!! Memang sangat afforadble dan tahan sebulan tau. Cara consume adalah dengan pengambilan sehari sekali lalu dicampurkan dengan secawan air. Air masak boleh, air panas boleh, air sejuk pun ok! Tapi, korang kena kacau sampai tak berketul tau. Lepastu korang minum. Masa Myra minum rasa dia sangatlah sedap! Rasa anggur gitu.

Rupanya colagen ini juga mengandungi Amla iaitu Indian Superfood, Acai berry (Amazon Superfood), Baobab (Africa Superfood), dan Lingonberry (Scandanavian Superfood) dan juga ada Campuran perisa Anggur tau. Patutlah sedap semacam rasa dia. Sebab collagen memang rasa tak sedap sangat, kadang pahit, payau. Korang memang kena try!


Myra at first memang takde rasa nak try pun sebab takut tak sedap. Tapi bila dah rasa, memang sedap cenggini, memang hari-hari pun nak minum lah! Korang kalau nak cuba dapatkan boleh dapati di website dorang https://jeanc.my atau korang boleh ke ig dorang @jeancmalaysia 

1 comment:

  1. Numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete