SATE NOW IS MALAYSIA AIRLINE IN-FLIGHT FOOD


Ada satu hari tu kan, Mia naik flight dari Tawau ke Kuala Lumpur. Dan seperti yang kita tahu, MAS atau Malaysia Airline akan sediakan kita makanan best! So Mia sangat excited menunggu makanan bila je flight attendance datang and sebutkan menu diorang.

Mia sebelum tu pernah pergi kursus dekat Perak, ada seorang usahawan berkata yang mereka sedang berusaha untuk memasukkan menu makanan mereka iaitu Sate Kajang. Ala-ala sate kajang, tapi bukan brand sate kajang la. Tup, tup. Mia naik flight, ada lauk sate! Yayyyyy!

Sebenarnya dulu masa kecil pernah makan sate atas flight MAS. Tapi macam mungkin kontrak stop sekejap. Lepas tu sekarang dah ada balik. Yayyyy. Seronok sangat! And now ada lagiiiiiiiiii! So I am so seronokkkkk!


Seperi biasa, Mia akan order Apple juice dan an extra cup of cold water. Lepas tu peanut tu dan cookies, Mia akan bawa sampai rumah. Hahaha. Makan dekat rumah lah! Tak pun bagi dekat papa or mama. Sebab Mia tak makan kacang. Hihihi.

See, betul kan Mia cakap. Licin habisssss! Sedaaaap sangat!


2 comments:

  1. Interesting. Saya merasa makan sate dalam MAS flight untuk pertama kali dan terakhir kali masa naik business class dari Incheon. Itu je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serius la dorang ada sate jugak untuk ke luar negara??? Wah... jinjjaa hahaha baru tau ni...

      Delete