AFTER A MONTH, FINALLY I DECIDED TO...


Assalamualaikum and Halo guys! Dah sebulan dah rupanya Myra tak update blog. Mohon ampun dan maaf ya, Myra ada terlibat dengan satu isu scam pulak dah. Kalau Myra ada masa untuk cerita, Myra akan cerita tau. Terlalu serabut sangat sampai lupa nak update blog termasuk kerja-kerja PR. Belum lagi dengan nak submit article, nak pergi event pun terpaksa reject tau. Memang sibuk sangat, alahai, tapi Alhamdulillah semuanya masih under control. Mohon doakan Myra tabah dan kuat ya, tak sakit-sakit. Kalau sakit, habislah semua tergendala. *smile*

So bulan Mac actually adalah bulan paling sibuk bagi Myra, sebab Myra kena catch up barang barang PR, kena submit article, kena pergi events dan paling penting, kena buat liputan untuk ZALORAYA2019! Excited sungguh! Oh ya, dan ada vlogs dan video yang nak di edit dan di upload. Hihihi.

Masa bulan Feb haritu, Myra mengalami isu tu kan, lepastu Myra rasa discourage nak buat kerja PR dan blogging sebab rasa macam beban sangat. Nangis je manjang *cewah* Tapi sekarang rasanya Myra kena bangkit sebab walau apa pun yang terjadi, Myra tetap kena bangun semula dan gagahkan diri untuk melangkah. Sampai bila nak duduk dekat takuk yang lama? Sampai bila, harus kubertanya.... Haa, kan dah menyanyi.

So after a month Myra berehat, now Myra nak buat comeback sikit lah. Jadi untuk sesiapa yang nak review, atau nak Myra buat video atau pun nak collaboration dengan Myra, atau ada soalan isu yang nak dibincangkan, boleh je terus email Myra di putriamira1911@gmail.com sebab sekarang Myra tengah susun jadual supaya lebih teratur! Jangan risau, untuk review, Myra tak charge mahal sebab Myra akan review secara keseluruhan dan agak ambil masa jugak. Kalau rushing-rushing pun boleh, ada terms and condition may apply lah. So, macam gambar dekat atas tu, now I'm ready!

Untuk Myra buat comeback, apa patut Myra buat ya? Tolong undi please dekat bawah. Terima kasih semua ;)

A. Giveaway
B. Follow-for-follow
C. A special post

Thank you so much guys ;*

No comments:

Post a Comment