COLLABORATION PROJECT WITH DORAEMON

Hello korang, siapa sini suka Doraemon? Myra suka gila dengan Doraemon. Actually zaman dulu-dulu suka tengok Shin Chan dan Doraemon setiap Sabtu pukul 7 malam tu kan. Myra salah seorang yang paling laju tengok dua cartoon tu. So Myra telah pun collaboration dengan Doraemon untuk January ni tau. 

So Myra baru tahu bahasa LOL Butik (ada store dorang di beberapa tempat) ni adalah official store untuk Doraemon! Korang boleh dapatkan baju tshirt Doraemon dengan pelbagai corak menarik tau dekat stores dorang. Bukan tu je, dorang ni ada jugak baju baju lain. Sumpah murah-murah. Rambang mata betul bila tengok harga baju dorang. Ni Myra tunjuk beberapa design baju yang mereka ada.





Cantik kan? Myra geram betul lah tengok baju-baju ni. Semua cute cute dan semua lawa lawa. Rasa macam nak grab semua je! Kalau korang bosan dengan muka Doraemon, ada jugak muka watak lain tau. Ada Shizuka, Suneo, Giant, Nobita dan Dorami. Semuanya comel! Another level cuteness!





Ni antara beberapa corak yang Myra pilih. Very the cute kannnn. Korang cepat cepat dapatkan tau, sebab tak silap Myra bulan depan LOL Malaysia akan keluarkan koleksi baruuuuuu! Excitednya!

No comments:

Post a Comment