HADAP MATAHARI SUNKISSED KINI LEBIH YAKIN DENGAN PROFIX!



Ramai sangat takut nak hadap matahari sebab takut kulit semakin berminyak dan semakin tumbuh jerawat. Tapi sebenarnya punca jerawat bukan hanya dari faktor itu. Banyak benda boleh contribute kepada pertumbuhan jerawat. Ada yang daripada faktor pemakanan, hormon yang tidak teratur, dan pelbagai lagi. Normal sebenarnya untuk memiliki jerawat. Dan jerawat yang sihat biasanya tidak akan meninggalkan parut yang teruk, sebab tu tangan suka hati picit picit jerawat. Bakteria tu...

Kalini Myra nak review satu produk daripada Qalish Profix yang viral tu, katanya merupakan vitamin untuk parut berlubang. Wow, macam yang kita tahu parut jerawat ni ada pebagai jenis dan sangat susah untuk dihilangkan. Disebabkan oleh produk ni claim boleh hilag parut jerawat, jom kita baca apa kandungan bahan yang ada dalam produk ini.


Antara bahan yang mereka gunakan ialah Aqua, Carbomer, Vit e, ACB fruit mix, Phytofuse. Ia juga tertera pada badan produk dan pada kotak produk. Fungsi Profix ini pula adalah krim yang berasaskan dari pure 100% vitamin E yang dirumus khas mengunakan bahan-bahan farmaseutikal untuk merawat masalah muka berlubang yang berpunca dari masalah simptom resdung, hormon tidak stabil dan liang pori terbuka. 

Ini bentuk kotaknya. Cantik kan dia punya kotak? Kotaknya agak keras dan kuat. Rasanya kalau postage pun tak rosak. Tak cepat koyak. Profix ni juga boleh dipanggil sebagai moisturizer untuk merawat jerawat dan juga parut. Paling best, tak mengandungi fragrance atau wangian, tak mengandungi pewarna atau colorant, juga tak mengandungi alchohol. Jadi kepada yang ada alergic atau sensitif dengan tiga jenis bahan ni, memang sesuai nak guna Profix tanpa was-was.

Ini adalah bentuk dalam krim tersebut. Nampak macam tebal kan? Tapi sebenarnya ianya sangat lightweight dan tidak pekat. Ingatkan ianya pekat sebab nampak texture tebal. Sebenarnya ianya sejenis water-cream texture. Bila diratakan pada kulit, boleh rasa ianya macam air dan terus menyerap pada kulit. 

Formulasi krim ini juga boleh menyeimbangkan paras pH pada kulit dan dapat mengurangkan kegatalan pada kulit. Weiiiii powerr gilaaa... Serius kalau korang ada masalah jerawat dan parut mungkin boleh cuba ikhtiar pakai Qalish Profix ni.

Cara nak guna pun senang sangat. Cuci muka seperti biasa menggunakan cleanser atau korang boleh cuba cleanser daripada Profix ni juga. Lepas tu, korang keringkan muka dengan towel atau tuala yang bersih lalu sapukan krim vitamin Profix ni pada kawasan yang bermasalah sehari dalam 1-2 kali. Tapi Myra pakai letak je satu muka sebab muka Myra ada masalah jerawat kecil-kecil. Kah!


Untuk korang yang nak cuba pakai Profix ni boleh tekan >>SINI<< atau kalau nak cuba jana pendapatan bersama Profix boleh tekan >>SINI<< 

Myra dah start pakai dua kali sebab sebenarnya baru je dapat. Nanti Myra akan share my routine ok!

Till my next post gais~
Daaaaaa~

5 comments:

  1. selalu nmapk iklan profix ni..tpi tak try lak..

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2020/08/ada-nak-order-origami-3d.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup. Memang produk ni viral pun. Try la...

      Delete
  2. Hai! Can i know ur honest review about this product? Okay tak pakai produk ni, thankyou

    ReplyDelete
    Replies

    1. Hi sis. Boleh email saya di putriamira1911@gmail.com ya. Kita boleh borak deep deep dekat email. Hehehe :)

      Delete
  3. Hi sis. Boleh email saya di putriamira1911@gmail.com ya. Kita boleh borak deep deep dekat email. Hehehe :)

    ReplyDelete